Fredagar kommer aldrig vara sig lik igen!

Hur många gånger vaknar man av att man kastar sig upp och hojtar till "fitthora"? Var man sugen på att jobba då eller? Jag ställde klockan på 05:30 och vaknade till liv vid en 07:00... Trött kille må jag säga, + att jag jag lappat på Alexandra för första gången å handen gick som en pendel och hon fick sig en jäkel, men hon somnade med handen på ansiktet så det gjorde väl inte för mycket iaf.

Efter att med att åka till firman och så, så fick man packa in röven på tåget till Gävle. Alex gick vid en 12hundra tiden för att jobba, så efter det så var jag ett slakt, ordagrant också! Ända livstecknet var vid 17:00 tiden när vi skulle gå och handla lite mat! Tackarr för ledighet måste jag säga! Fläskfilé ala alexandrian blev dagens mål, den kvinnan har mitt hjärta när hon kan laga god, jäkligt god mat!

Nu ligger vi här och tittar på lite film efter mysing med Hanna och fest-hos-mange Mange, kommer väl inte hända så jäkla mycket mer på denna dag! Men det behöver man inte heller!

Slut på denna dag! Jajemensan!!


Kommentarer
Postat av: Jonna Ekholm

Måste bara få det här sagt jah! Tobbe, eller ursäka, Herr Carlsson, DU ÄR EN UNDERBAR MÄNNISKA, Tack för att du finns :) nog för att jag inte känner dig så jävla bra men du bringar så mycket kärlek och glädje till oss andra, eller iaf till mig, man kan fan inte låta bli att le en sekund när man träffar dig :D Som jag har uppfattat dig så är en en ärlig, snäll, underbar och totalt genom härlig människa, det finns inte många som dig Tobbe och därför Vill jag TACKA dig för den du är :) Mvh Jonna :)

2011-12-17 @ 00:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0