Stora förväntningar på framtiden!

Nu ligger tjejen och sover å jag ligger och kollar på tv, tröttöga 2k. Men det har kommit in en känsla såhär på natten när hon trynar! En inte allt för bekant sådan. Jag visste att jag tyckte om henne å att jag tyckte om hennes närvaro, men... Jag visste inte att jag skulle bli kär såhär mycket och tidigt. Så som jag alltid har känt är "det är inte svårt att tycka om någon, det svåra är att hitta någon man kan leva med! Men det här känns helt rätt och vill ingenting annat! Vem som helst och vad som helst skulle kunna komma nu och jag skulle Inte vilja något annat än det här.! Jag tror jag är lyckligast i världen just nu!

Framtiden ser ljus ut :)

*en sista kik på kvinnan innan jag lägger mig till ro*
Jooooo! Jag är lyckligt lottad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0