Kärlekens knepigheter!

Nu i ensamheternas tider så ligger jag i sägen och tänker på det här med förhållande! Då jag är i ett förhållande. Det som slår mig mest är saknaden! Jag har tyckt andra är lite töntiga över det och att dom överdriver om den saken. Men nu när jag ligger här själv så har jag bombat Alexandra med sms bara för att hon är seg på att svar och när hon inte svarar så vill jag ringa och hojta "hejhejhej, vad göru? Ska vi hitta på något!?!" men det kan man väl inte göra! Man kan ju inte vara tjatig...! Så nu har jag blivit en av er, en som tjatar och saknar! Jobbigt tycker jag! Man är ju inte van med det hära "tramset"!

Jag kommer säker få ett sms under dagen att jag ska ta bort bilden! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0