En fredag på röda mattan!

Denna dag började sent, åkte in till firman så jag var där sisådär en 11:00 tiden så lapparna kunde komma in och tillverkningen startas till Stockholm. Efter det så blev det en jäkla massa fikande med goa personer på furan och på waynes! Praten gick till och från med analt och vanliga livet! Väl påväg hem så fick jag ta fingrarna ur röven och tvätta lite. Det är det värsta jag vet! Finns inget värre än å tvätta... Irritationen bygger upp som en atombomb och den smällere! Några timmar senare som utspelar sig i nu tid så sitter jag med ett glas rött medans höna lagat mat till mig! Lysande framtidsutsikter må jag säga! Är det en så härnt nykär stadie hon är i eller kommer det hålla ett bra tag till? Ingen som vet, det kan bara tiden avgöra! Men tackarr för denna kväll och ännu mer mys och trevligheter kommer som på rullande band!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0