Jajemensan!

Dagen har varit fullsmåckad med arbete med Silvnäs (Silvnäs Plåtslageri). Hela dagen har vi tillbringat på Birger Jarls med tak och fasad! En utav dom bättre dagarna på länge. När man kom hem så konsumerade jag lite hårdbröd, som är till 100procent underskattat! Så jäkla gott, man vill bara inte sluta äta! Kvällningen började krypa inpå och ögonen började på å somna in! När tanken kom till mig att jag skulle sova så ringer tösen för ett liten pratstund som pågick i ca 1+-0. jag som hatar att prata i telefonen klarade av det galant och tiden bara sprang iväg som inget annat! Men hon gjorde något som jag absolut inte tyckte om och hon brukar göra det... Hon får mig att sakna ännu mer! Det är faktiskt inte så mycket mer som har hänt denna dag, så mer får ni inte :)

Tackarr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0