Livets olika svängar, men vilken är rätt?

Ännu en måndag i livet som har snart svept förbi ut mot det tomma intet! När dom första timmarna hade gått så var jag ett vrak! Hade knappt sovit sen lördagen och det kändes, verkligen. När man nickar till 100 gånger under en bilfärd (själv i bilen och kör) och sen så halv sov på axeln när jag kollade upp! Då tag jag mig i kragen å ställde alarm på 15min! Jag kommer knappt ihåg att jag slog av bilen på min utvalda sovplats.! Trött kille måste jag säga! Men det hjälpte! Resten av dagen så sprudlade timmarna förbi som inget annat.

Nu när man börjar på å bli lite till åren och dom viktiga besluten ska tas och ansvaret blir betydligt mycket större så kommer tankarna och diskussionerna upp om flytt, lämna boet ännu en gång! Men tankarna sprids överallt och nervositeten ökar! Men det är ändå en skön känsla. Vart ska jag bo, Hur ska jag bo, Är jag säker på vart jag ska flytta, Hur vill jag att det ska se ut, Måste jag skaffa bil, Hur går det ekonomiskt och sista, Är jag säker på allt? Det är dom tankarna som bara geggar runt och blir en stor smet! Jag får bara ta en fråga i taget så ska du se att allt hamnar där dom ska. "Allt har en mening" Har jag hört folk predika om.

Nu börjar klockan bli alldeles för mycket så jag måste sova lite! Tackarr för ännu en dag i livet som frisk och glad människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0