Tips på "Måste ha" ?

Imorgon alla människor, så är det löning! Ännu en löning som man inte vet vad man ska göra med pengarna! ;) joru jäkel! Pengarna går åt så in åt helsikte. Första inköpte är en liten tv på 37" som man kan ha inne i sovrummet eller något annat. Vet inte vart den ska vara? Jag har inte ens plats för min 50" nu, menmen! Bra å ha som det brukar låta. Har ni något tips på "Det här är en måste" grej?

Nu ligger man i vanlig ordning hemma i Sollentuna och väntar på att John Blund knackar på vilken sekund som helst. Jag har faktiskt inget skoj å berätta idag... Har inte hänt så mycket för min del, bara jobbat och jobbat! Men ni kan få en liten bild på hur jag jobbade idag :) det var en bit ner och den dära stången jag står på, det var mitt golv! :) Var nervös när jag skulle kliva ner, men efter ett tag så glömmer man bort höjden och hur man sitter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0