Vinet rinner och glaset blir gör fullt!

Dagen började med att jag gick upp för att göra det sista passet på jobbet, sen helg! En berg och dal bana jobb dag var det. Bra, dåligt, lugnt, stressigt. Men det funkade, jobbade bara till 12:00 så man får väl inte klaga :) Sen så var det hårdkörning med tvättning, eller som jag trodde. Jag kastade i två maskiner och sen hann jag inte mer + att jag ville inte tvätta heller, så det för inget! Absolut inget! Next up, hem till Alexandra. Mysigt att få träffa tösen igen och få le lite! Den kvinnan gör mig så glad, hon gör mig till den bästa må jag säga. Planeringen på dagen blev lite spontant att cassi och Micke skulle komma över på lite vin och snicksnack, hur trevligt som helt! Väl inne på glasen så börjar vinet flöda och diskussionerna öka mer och mer.! Till slut slutar det med att diskussionerna blev till gräl och allt blev kaos! Big Bang kan jag säga! Nu blir det duschen och sen sova!

Men annars så har det varit en skit bra dag! Tackarr!

Bjuder även på en kissbild! :)


Kommentarer
Postat av: Ersken

kissbild utan kiss!

2012-02-06 @ 15:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0