Det finns svackor!

Nu i sittande stund så har jag börja tänkt över allt som strömmar runt mig och mitt liv! Det är något som känns väldigt jobbigt och depremerande faktiskt. Men det är säkert för allt som har hänt. känns som allt har hänt samtidígt, å det är lite jobbigt! Men det knepiga med allt är att jag känner såhär! Jag känner mig aldrig deppis och nere? Det är väldigt ovanligt... tankarna springer runt och runt i skallen och jag vet inte vart jag ska börja! Jag vet att jag är en känslig kille, men inte såhär känslig.? Har jag blivit äldre och tänker mer på sakerna? Livets svackor har tagit tag i mig..

Kommentarer
Postat av: Klara

Alla människor har rätt att känna sig nedstämda då och då. Jag är också en sån person som sällan tillåter mig att låta motgångar dra ner mig, men det betyder ju inte att man inte är mänsklig ibland! Tillåt dig själv att vara lite ledsen så länge det behövs, så länge du lever med inställningen att livet faktiskt blir bättre, och lättare. För det blir det alltid. Och du verkar ju ha mycket människor i din omgivning som bryr sig, så ta tillvara på det :) kram!

2012-03-06 @ 10:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0