Känn ingen sorg för mig i söderhamn!

Jaaa, nu är dert såhär folket! Jag har blivit en singel man och det känns ändå ganska bra ändå.! Jag vill inte ha några snyft samtal och annat krafs! Det är ett gemensamt beslut från oss båda. Om vi hade varit tillsammans längre så skulle det bli tok bara, så vi gjorde det humana att gå ifrån varandra bara! Blev som ett kompis förhållande där i slutet! Alexandra är verkligen en toppen tjej, rolig och spontan. Men det räcker inte med det bara, tycker om henne väldigt mycket men vissa passar bara inte! jag tackar för den tiden vi har varit med varandra, har varit kanoners! Men nu är det bara att ta steget ut i vildmarken och ta steget frammåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0