Blank dag

 
Till dagens ära så har jag inte gjort någonting, trött i ögon och själen. Jag skulle slå på stort å laga lite mat och matlådor men orken fanns absolut inte där, så vi gick ut och åt! så svårt blev det idag!
 
Imorgon blir det att komma tillbaka till verkligheten, träning, jobb och annat smått och gott! Jag kommer knappt ihåg när jag var nere i källaren å lyfte lite skrot. Men det kommer att bli skönt! Har jag något mer att skriva om min tillvaro i livet? inte en aning faktiskt! En dag som man är ensam är en dag utan finesser! Det jag kan säga är att jag köpte En glassig höstbukett till tjejen idag för att hon är så strålande med graviditeten och allt annat! och så köpte jag 2 barnkläder + en nappflarra :D
 
CYA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0