Paltkoman är en gärningsman.

Efter en ganska så given halvgiven dag på jobbet så var det dax att sluta. det finns inget bättre än att stå och titta på dom 5 sista minutrarna på dagen, de är givande kan jag säga, men även dom längsta på hela dagen! väl hemma så var det duschen som skrek åt mig, "On och blöt ner dig din lilla snuskiga pojken. Kunde inge annat göra än att gå in med blykepa! Svish så stod Niklas vid dörren, glad och undenärd, det var dax för mat! Vi gick runt på stan som ett gammalt gift par och diskuterade om vart vi skulle äta. O´learys levererade idag + 2st staro <3 Snacka om att paltkoman tog tag i oss, när man nickar 300 gånger under 1 min så är man en trött man.. Men klarade av hela ishocky matchen hemma hos Malmen och Hanna, men det var på snålhåret kan jag säga! Nu i sittande stund i soffan så känns sängen väldigt skön, det blir en tidig natta för VonCarlsson.
 
Go´natt mina underbara fans!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0