Trök!

Ännu en söndag i livet, det får man vara tacksam för!
 
Men vad har hänt under dom här dagana som jag inte har skrivit då? inte så mycket faktiskt. Jo, i fredags så blev det skräpmat på Söderhamns bästa pizzeria med AlexandraViktoria och Johan (Från Söderala) Ett vanligt hak med underbar skräpmat! åh efter det en liten biotur och in i Bryan Mills Vardag i "Taken 2". Jag trodde inte det gick att göra en 2a från första filmen, men sååå jag hade fel! Jag tyckte filmen var skitbra och jag kan säga att den va se värd! Den ska köpas! Lördagen och söndagen har varit heelt innehållstom. Har inte hänt mycket mer än att man har vaknar suttit och sedan somnat, men det finns väl något bra med det å, kanske.
 
Träningen har det inte blivit någon förändring i! Jag böjar komma in i en sån där, låång och tråkig svacka som jag märker att inget händer eller sker med kroppen. Det har varit så en längre tid nu, så motivationen är väl inte det stakaste av de starka. Det nya mörka vädret har väl något med det trötta och orkeslösa humöret att göra. Men i dec ska jag åka på min första Baseboll träning! Det ser jag fram emot!
 
Nu blir det att sitta och häcka tills man somnar och flyger iväg till andra dimensioner!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0