Young and proud

Jaaa, har jag en blogg? japp det har jag visst! har totalt glömt bort den! Men nu när det börjat gå mot mörkare tider och mer hemma kvällen så blir det kanske att komma tillbaka till denna värld? vem vet?
 
Just nu så sitter jag och flyter ut på X tåget till Gävle efter en väldig lugn helg i Söderhamn. Ifredags så blev det nykter utgång för att lufta av sig lite och träffa lite nära och kära.härigt att Söderhamns andanfinns kvar i dom inbitna! Men sen då? vad händer resten med resten utav helgen? ABSOLUT inget! Ganska skönt också när man är en kille som inte kan sitta stilla, finns inget värre!
 
För dom som inte vet så kommer jag bli en sån där "Young dad" som Rasmus uttalade sig som. Om jag ska vara ärlig så hade jag lite ångest över det hela den första lilla tiden, men vem har inte det? det är ett stort beslut som man gör i livet och det kan man inte ändra på något sätt! Men Jag är den stoltaste "pappan" i världen nu kan jag säga! Det finns inget som har varit så nerverande och spännande på samma gång. Men nu är det bara att hålla tummarna på att allt ska gå normalt och bra så ska det här vara en baggis!
 
Det här var faktiskt trevlig att komma tillbaka till bloggandet så, I´ll be back!

Kommentarer
Postat av: Big mama

Du kommer bli den bästaste pappan i världen älskling <3

2012-10-07 @ 23:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0